Om SOCAB

Vi är ett konsultbolag nischade inom inköp, upphandling och IT, med syftet att hitta rätt person för rätt uppdrag. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs såväl lokalt, regionalt, nationellt som nordiskt.  

Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp, upphandling och IT, både inom den offentliga och privata sektorn. Verksamheten är uppdelad inom fyra områden; inköpskonsulter, upphandlingskonsulter, IT-konsulter och övriga tjänster. Vidare hjälper vi även till med rekrytering inom ovanstående områden. Vår vision är att vara marknadens mest erkända konsultbolag inom inköp, upphandling och IT. 

Ända sedan bolaget grundades år 2015 har vi arbetat med målet att erbjuda just den kompetens som våra kunder efterfrågar och har som mål att ha 100% kundnöjdhet.  Att våra kunder samt vår personal är nöjda är väldigt viktigt för oss och vi tror på att nöjd personal även ger nöjda kunder. 

 

Vår värdegrund 

  • Starkt kundfokus. 

  • Ärlighet mot kunder och medarbetare. 

  • Förtroende för varandra. 

  • Innovativt tänkande. 

  • Skapa mervärde för våra kunder och medarbetare. 

Möt några av oss på SOCAB

Helena Weijsenburg

Rekryteringsansvarig/kundkontakt

Jannette Shabo

Ekonomiansvarig

Linnart Shabo

VD och upphandlingskonsult

Bertil Eriksson

Upphandlingskonsult

Frida Eurenius

Upphandlingskonsult

Thomas Stubbfält

Upphandlingskonsult

Stefan Gustafsson

Upphandlingskonsult

Anneli Kiander

Upphandlingskonsult

Dagnielo Sanchez

Upphandlingskonsult

Krister Karlavagn

Upphandlingskonsult

Vill du veta mer? Kontakta oss så hittar vi rätt person för dina behov!